تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

یک خبر خوش برای اهالی محله شهید کاظمی

  • کد خبر : 84859
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
یک خبر خوش برای اهالی محله شهید کاظمی
اقتصاد کلان : شهروندان محله شهید کاظمی منطقه 19 صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: رسیدگی به نگهداشت زمین‌های چمن مصنوعی در محلات با هدف نوسازی اماکن و فضاهای ورزشی، استفاده بهینه از امکانات تفریحی و فراغتی و توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به پایش های انجام شده، ساماندهی زمین هایی که نیاز به مرمت و تعویض چمن مصنوعی دارند براساس برنامه ریزی ها در حال انجام است.

اخگر پور با تاکید بر اهمیت زمین‌های روباز و چمن مصنوعی محلات در بالا بردن شور و نشاط شهروندان، افزود: به همین منظور پیش از این چمن زمین های بوستان ولایت به مساحت ۷۰۰ متر مربع و بوستان الجواد به مساحت ۸۵۰ متر مربع به منظور بهره مندی حداکثری شهروندان، به طور کامل تعویض و نوسازی شد.

به گفته این مسئول، چمن این بوستان ها پس از زیر سازی و اجرای لایه ژئوتکستایل، سیلیس و گرانول نصب شده و خط کشی آن به پایان رسیده است.

اخگر پور درخصوص سایر امکانات موجود زمین چمن بوستان الجواد و ولایت به رختکن، سرویس بهداشتی،تاسیسات برقی و مکانیکی، چاه جذبی، نور پردازی و فنس دور زمین اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد سرانه زمین چمن مصنوعی را در این منطقه ارتقاء دهیم تا شهروندان با هزینه مناسب با استفاده از این امکانات برای حفظ سلامت جسمی و روانی خود تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=84859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.