تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ 21 ذو القعدة 1445 Tuesday, 28 May , 2024
4

سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود

  • کد خبر : 85786
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
اقتصاد کلان : مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ در تشریح برنامه‌های گرامی داشت هفته رتباطات و روابط عمومی منطقه گفت: همزمان با اجرای برنامه‌ های فرهنگی و آموزشی با برپایی،نمایشگاهی،تاریخچه ابزارهای ارتباطی به تصویر کشیده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی گفت: به منظور معرفی ابزارهای ارتباطی درگذر زمان ، تاریخچه شکل گیری هفته روابط عمومی وچشم اندازهای روابط عمومی درعصر جدید با تاکید بر اهمیت فرهنگ اطلاع رسانی و همچنین توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها، ویژه برنامه های متنوعی پیش بینی و اجرا می شود.

وی افزود:برپایی نمایشگاه روابط عمومی در گذر زمان و همچنین دستاوردهای روابط عمومی منطقه از جمله برنامه های تدارک دیده شده در ساختمان اصلی منطقه است.

وی همچنین به نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان اجرایی منطقه اشاره کرد و گفت: این نشست در قالب کمیته اطلاع رسانی به میزبانی شهرداری منطقه و با هدف تعامل و هم افزایی سازمان‌ها و نهادها در پیشبرد رویکردهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت های شهروندی برگزار می شود و فعالیت های یکسال گذشته و چشم اندازهای این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

طهماسبی درادامه از رونمایی کاراکتر آقای ۲شواری خبردادوگفت: با توجه به اهمیت آموزش شهروندی در تقویت سرمایه های اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی در قالب ماجراهای آقای ۲شواری دردستور کار است که این محتوا درقالب انیمیشن و کاریکاتور به مباحث آموزش شهروندی می پردازد.

مدیر روابط عمومی منطقه دو بهره مندی از تجربیات و دانش اساتید روابط عمومی را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: بدین منظور محتواهای آموزشی با محوریت رویکردهای روابط عمومی موفق و اثربخش با حضور پیشکسوتان در این حوزه تهیه شده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه ایده پردازی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و گفت:روابط عمومی منطقه در راستای مسولیت اجتماعی خود تلاش دارد تا با بهره گیری از شیوه های نوین در مسیر تقویت ارتباطات شهروندی گام بردارد و در همین راستا طی فراخوانی از مخاطبان درخواست کرد تا با مشارکت در مسابقه ایده های خود را در بهبود این حوزه ارایه کنند .

طهماسبی با بیان اینکه این برنامه‌ها با تاکید براهمیت افکارعمومی و نقش روابط‌عمومی در پاسخگویی، صداقت و شفافیت ،مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و حقوق شهروندی و… پیش بینی شده است، گفت: نشست دورهمی مدیران شهری با فعالان حوزه روابط عمومی،دیدار و تجلیل از مدیران پیشکسوت حوزه روابط عمومی و همچنین بازدید از روابط عمومی نهادها و سازمان های مستقر در منطقه در قالب طرح همسایه داری اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=85786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.