تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

محورهای بیست گانه خدمت، ملاک عمل شهرداری منطقه یک از ابتدای سال بوده است

  • کد خبر : 75784
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
اقتصاد کلان : شهردار منطقه یک: منطقه یک از ابتدای سال جاری اقدامات اجرایی خود را بر پایه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و ارتقای رضایت مندی آنها قرار داد و بر همین اساس با اعلام محورهای ابلاغی، کلیه اقدامات در راستای آن اجرا شده بود.

سید مهدی صباغ گفت: پخش ۷۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری، اجرای ۱۲ هزار متر مربع پیاده رو سازی که تنها ۶ هزار متر مربع آن در خیابان شهرداری و همجواری مرقد مطهر امامزاده صالح انجام شده است، اجرای ۲۴ طرح اصلاح هندسی، اجرای ۵۴ هزار متر طول خط کشی محوری، رفع ۸۳ نقطه آبگیر با احداث کانال و نهرو… از اقدامات اجرایی مبتنی بر این طرح بوده است.

او کمبود پارکینگ های طبقاتی را از مهمترین نیازهای منطقه دانست و افزود: پارکینگ های طبقاتی در برخی محلات به دلیل معابر کم عرض و عدم وجود جای پارک و… نیازمند توسعه است.

صباغ جمع آوری بساط گستران خیابان شهرداری را از دیگر اقدامات مهم اجرایی دانست و گفت : این محور از نوروز امسال تا کنون پاک بوده و بساط گستران در فضایی که به آنها اختصاص داده شده فعالیت می کنند تا مزاحمتی برای عبور و مرور شهروندان و کسبه نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=75784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.