تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه ۳ در حال اجراست

  • کد خبر : 74880
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه ۳ در حال اجراست
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۳ در این باره گفت: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت به شهروندان ابلاغی شهردار محترم تهران، با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی معابر و بزرگراه های این منطقه، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی،المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در این منطقه در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه های شهری اشاره کرد و ابراز داشت: نگهداشت زیرساخت های ترافیکی، مدیریت و روان سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه هزینه‌های بهسازی از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می شود.

جوانی خاطرنشان کرد: برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا عملیات تعویض ،بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.

شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: در این راستا نصب ۲۰۰ سرعت گیر، ۴۲۰۰ سیلندر ترافیکی ، نصب و تعمیر ۲۶ چراغ راهنمایی، ۹۸۰ عدد نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، ۶۳۰ عدد تابلوهای انتظامی، ۲۸ متر مربع راهنمای مسیر، نصب و تعویض ۳۸۰ شاخه گاردریل، نصب ۲۵۰ عدد گاردریل، ۳۹۰ عدد مرمت تابلو و ۸۰ کیلومتر خط کشی اجرا شد.

شهردار منطقه ۳ با بیان اینکه این اقدامات به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن شهری ایمن بصورت مستمر اجرا می شود تصریح کرد: حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی اتمام یافته است.

شهردار منطقه ۳ افزود: در مباحث مربوط به ترافیک و منظر شهری خصوصا در طرح مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، ویژگی های اجتماعی، فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=74880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.