تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

برگزاری جشن بزرگ شب یلدا در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ با اجرای سامان گوران

  • کد خبر : 74886
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
برگزاری جشن بزرگ شب یلدا در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ با اجرای سامان گوران
اقتصاد کلان : جشن بزرگ فرا رسیدن شب یلدا بلندترین شب سال با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، حجت الاسلام حسین‌زاده معاون دادستان تهران، تنی چند از مدیران ارشد شهری و جمعی از خیرین و نیکوکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی در مرکز تربیتی ، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ ویژه آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در این مراسم باشکوه که با حضور حدود ۱۰۰۰ مددجو در سالن اصلی مرکز یاورشهر ۹ با اجرای سامان گوران طنز پردرداز معروف برگزار شد آیتم‌های متعددی از جمله اجرای پخش موسیقی زنده، اجرای سرود و..‌.‌ اجرا گردید.

🔻احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم ضمن بیان این موضوع که شرداری تهران در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عزم خود را جذم کرده است نکاتی را پیرامون اجرای طرح ۹ گام برای مددجویان مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ مطرح کرد. احمدی صدر گفت: امیدواریم با پایان اجرای طرح ۹ گام و سپس اجرای مرحله جامع پذیری دیگر شاهد بازگشت شما مددجویان به این مراکز نباشیم و انشاالله که پس از بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، زندگی سالمی را دنبال کنید.

🔻حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده معاون دادستان تهران نیز ضمن اعلام این موضوع که دستگاه قضا با جدیت تمام با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد کرد ابراز امیدواری کرد که مددجویان مرکز یاورشهر۹ هرچه زودتر پس از پایان اجرای طرح ۹ گام و ترک مواد مخدر به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

🔻 با هماهنگی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، تقدیر از برخی خیرین و نیکوکاران که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند از جمله برنامه‌های جشن بزرگ یلدا در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ بود که احمدی صدر و حسین‌زاده با اهدای لوح یادبود از این عزیزان تقدیر به عمل آوردند.

🔻در ادامه یکی از خیرین صحبت‌هایی را خطاب به مددجویان مطرح کرد و از آنها خواست با پشت سر گذاشتن دوره تربیتی، آموزشی و درمانی دیگر سراغ مواد مخدر نروند و همچنین وعده‌هایی را برای بهبود وضعیت مددجویان پس از ترک مرکز یاورشهر ۹ به این عزیزان داد.

🔻همچنین در پایان این مراسم، حجت الاسلام حسین‌زاده و دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دقایقی را با تنی چند از مددجویان مرکز یاور شهر۹ به صحبت پرداختند و شنونده برخی از مشکلات آنها بودند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=74886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.