تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

تيم جهادي سلامت محور در محلات کم برخوردار منطقه ۱۹خدمت رسانی می کند

  • کد خبر : 70178
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
اقتصاد کلان : در راستاي حمايت از اقشار كم برخوردار و با هدف بهبود كيفيت زندگي شهروندان، اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری اداره اجتماعی شهرداری ناحیه ۴ با مشارکت تيم جهادي رويش هاي انقلاب اسلامي خدمات تخصصي سلامت محور ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: این خدمات روز جمعه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ در مدرسه آزادی ناحیه چهار به شهروندان ارائه می شود.به گفته این مسئول شهروندان از خدمات ويزيت پزشكي، دندانپزشكي، شنوايي سنجي، گفتار درماني، فيزيوتراپي و مامايي توسط تيم جهادي رويش هاي انقلاب اسلامي بهره مند می شوند.

او در بخش ديگري با اشاره به مشكلات و بيماري هاي ناشي از كم خوني و فقر آن به طور ویژه در بین بانوان گفت: خدمات رایگان آزمایشگاهی نيز برای بانوان ۱۸ تا ۲۵ سال ارائه می شود که پس از معاينه و تشخيص پزشك به آزمايشگاه ارجاع داده مي شود.

همچنین افرادی که جواب آزمایش آنها نشانگر بیماری و یا فقر آهن باشد در کارگاه‌های آموزشی روند درمان آنان پیگیری خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه طی چهاردهمین مرحله این خدمات دریافت می شود خاطر نشان کرد: همچنین هفته پايان شهريور و مهرماه تيم جهادي نورآوران سلامت به مدت يك ماه به ۱۹۰ نفر كودك، خانواده هاي داراي معلوليت و سالمندان خدمات تخصصي دندانپزشكي ارائه کردند.

به گفته این مسئول خدمات حمایتی و بهداشتی درمانی به تعداد ۱۰ مورد برای تهیه دارو و دریافت خدمات تکمیلی به خیرین یا نهاد های ذیربط مانند هلال احمر ارجاع داده شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=70178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.