تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
3

توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در منطقه۲ پایتخت

  • کد خبر : 50241
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۲ توسعه زیرساخت های حمل و نفل عمومی و تحول در این بخش را اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه در سالجاری برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی اظهار کرد: بنا بر تدبیر شهردار و تاکید شورای شهر ارتقای حمل و نقل عمومی از اولویت سالجاری است و منطقه ۲ نیز چند پروژه در این زمینه در دست دارد که مهمترین آن، اتمام خط ۷ مترو تا خردادماه است که طبق این برنامه ایستگاه میدان کتاب به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: احداث ایستگاه تاکسی و اتوبوس در مجاورت ایستگاه مترو کتاب نیز پیش بینی شده است و با توسعه این زیر ساخت ها بخش عمده‌ای از مشکلات دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی مرتفع وتحول بزرگی در حمل و نقل منطقه ایجاد می شود.
شهردار منطقه گفت:علاوه بر این احداث خط ۱۰ مترو نیز در دستور کار است که ۵ ایستگاه (اشرفی اصفهانی، میدان کتاب، میدان شهرداری، میدان شهید تهرانی مقدم و فرهنگ) آن در منطقه ما واقع شده است؛ و در همین راستا مدیریت شهری منطقه در بحث تامین مالی و تامین فضاهای مورد نیاز با شرکت مترو هماهنگی و همکاری می کند.
صالحی افزود: -در حال حاضر در بحث تامین اتوبوس، ون و تاکسی نیز با توجه به کمبودی که در منطقه وجود دارد و در واقع با یک سوم ظرفیت مورد نیاز در حال فعالیت است- و با توجه به درخواستهای متعدد شهروندان پیگیر هستیم تا ارتقا و نوسازی را در این حوزه رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=50241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.