تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
0

کارمندان و مدیران نمونه شهرداری منطقه ۴ خوش درخشیدند

  • کد خبر : 95757
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کارمندان و مدیران نمونه شهرداری منطقه ۴ خوش درخشیدند
اقتصاد کلان : معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۴ گفت: در بیست و سومین دوره از جشنواره شهید رجایی و تقدیر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری تهران از سه مدیر موفق و هفت نفر از کارمندان نمونه شهرداری منطقه ۴ تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حسین محمدیان” ضمن تبریک به افراد منتخب در این رابطه گفت: بسیار خرسندیم که همکاران فعال، کارشناس، دلسوز و کارآمدی را بین خود داشته و با انتخاب و افتخار آنها به خود می بالیم.

وی ادامه داد:در این جشنواره که با حضور رییس شورای اسلامی شهر تهران، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شهردار تهران و مدیران ارشد شهری برگزار شد، از زحمات دلسوزانه و شبانه روزی مدیران و کارمندان نمونه منطقه ۴ تجلیل شد.

معاون شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در این میان همکار ارجمندمان جناب آقای “علی محمد کریم پور” معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ به عنوان معاون نمونه در این حوزه، جناب آقای “حامد قاسمی” شهردار ناحیه دو منطقه ۴ به عنوان شهردار نمونه ناحیه و جناب آقای “مهبد شکرایی” مدیر اداره حقوقی شهرداری این منطقه به عنوان مدیر نمونه اداره حقوقی شهر تهران برگزیده شدند.

محمدیان در ادامه با اشاره به اسامی کارمندان نمونه این منطقه گفت: در این میان سرکار خانم مریم خدادادی کارشناس معاونت مالی و اقتصاد شهری و آقایان محسن نجفي رئيس اداره سرمايه انساني، علي دستوار كارشناس معاونت شهرسازي و معماري، داود مهري رئيس اداره توسعه و نگهداشت فني، امير توكلي خشك آبادي كارشناس معاونت امور اجتماعي و فرهنگي، عليرضا صبوري رئيس واحد رسيدگي فني و احسان جعفري رئيس قسمت خدمات شهري به عنوان کارمندان برگزیده شهرداری منطقه ۴ در این جشنواره انتخاب شدند.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهم اقدامات ویژه اداره سرمایه انسانی این منطقه گفت: تسریع در فرایند تبدیل وضعیت کارکنان، تسریع در مسیر ارتقاء شغلی کارکنان، صدور ۳۴۰۰ حکم ترمیم حقوق کارکنان منطقه، اجرای طرح کارمند نمونه به صورت ماهانه در منطقه ۴ و مساعدت در مزایای غیرمستمر کارکنان در شرف بازنشستگی و بیماران خاص از اقدامات شاخصی است که در این منطقه به آن پرداخته شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=95757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.