تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ Monday, 22 June , 2026
0

جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند

  • کد خبر : 146825
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۹
جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند

اقتصاد کلان : معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲ تهران از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی و مانور عملیاتی ویژه گروه‌های جهادی با محوریت آمادگی در شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، علی‌اصغر طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی باهدف ارتقای سطح توانمندی، مهارت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست در شرایط اضطراری برای ۴۰ نفر از اعضای جمعیت جهادی رحما برگزار شد. طاهری در تشریح جزئیات این برنامه گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول پایه، نحوه کار با تجهیزات تخصصی و ماشین‌آلات سنگین نظیر «بابکت»، «لودر»، «دستگاه هوابرش»، «اره‌برقی» و «هیلتی» را به‌صورت عملی فراگرفتند. وی افزود: پس از بخش آموزشی، مانور عملیاتی با سناریوی شرایط جنگی و بحرانی اجرا شد. در این مرحله، جهادگران با تمرکز ویژه بر رعایت حداکثری الزامات زیست‌محیطی و ایمنی فردی، نسبت به تسریع در جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات از محل فرضی اقدام کردند. معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲ در پایان خاطرنشان کرد: استفاده اصولی از لوازم حفاظت فردی (PPE) و رعایت پروتکل‌های ایمنی، از شاخص‌های اصلی ارزیابی این مانور بود که در نهایت عملکرد شرکت‌کنندگان توسط کارشناسان ادارات خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه مورد پایش و ارزیابی نهایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=146825
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

راهنمای تنظیمات