تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ Monday, 22 June , 2026
5

سرويس كاميون پسماند جمع آورى شده توسط عوامل غير مجاز در منطقه ۱۹ توقيف شد

  • کد خبر : 95312
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
اقتصاد کلان : سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از برخورد با عواملی که به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی اقدام به جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت پسماند شهری می کنند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی با اشاره به جلوگیری از فعالیت کتفی و کولی ها که به صورت غیر قانونی نسبت به جمع آوری پسماندهای شهری اقدام می کنند بیان کرد: طرح پاکسازی و جمع آوری عوامل غیر مجاز نگهداری، تفکیک زباله و پسماند با کمک عوامل خدمات شهری به منظور احیای حقوق شهروندان و حفظ محیط زیست در پنج گاراژ واقع در کوچه حسینی دو خیابان خلازیر جنوبی انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۰ سرویس کامیون معادل ۲ هزار ۷۵۰ کیلوگرم پسماند از مکان های دپو شده جمع آوری و ادامه فعالیت آنها متوقف شد.

احمد مهرابی خاطر نشان کرد: نیروهای انضباط شهری به صورت مستمر در محلات حضور دارند و علاوه بر جمع آوری زباله گرد به توقیف عوامل غیر مجاز می پردازند .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=95312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات