تاریخ : پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ Thursday, 25 June , 2026
1

با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرحله نخست دیجیتال‌سازی میادین نفتی رونمایی شد

  • کد خبر : 140732
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۰

اقتصاد کلان : مرحله نخست پروژه دیجیتال‌سازی میادین نفتی با همکاری شرکت مخابرات ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رونمایی شد. در این فاز، دیجیتال‌سازی ۱۲ حلقه چاه نفتی در میادین نفتی کشور با تکیه بر زیرساخت فیبر نوری شرکت مخابرات ایران به انجام رسید.

دراین مراسم محمد جعفرپور مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت گفت: این پروژه نتیجه بیش از یک سال برنامه‌ریزی و همکاری مشترک بوده و نقطه آغاز ورود جدی به پروژه‌های بزرگ ملی محسوب می‌شود؛ پروژه‌هایی که ضمن هموار کردن مسیر توسعه داخلی، وابستگی به خارج از کشور را کاهش می‌دهد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های شرکت مخابرات ایران در این پروژه گفت: در هر منطقه‌ای که نیاز به همکاری وجود داشته باشد، از توان فنی و زیرساختی شرکت مخابرات استفاده خواهد شد.

نقش کلیدی مراکز داده در پایداری و امنیت اطلاعات

وی در ادامه به اهمیت مراکز داده در این طرح اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری و پردازش داده‌ها باید در مراکزی انجام شود که از پایداری و امنیت لازم برخوردار باشند و در این حوزه، شرکت مخابرات ایران آمادگی دارد از مرحله مشاوره تا اجرا، خدمات کامل و یکپارچه ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=140732
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرحله نخست دیجیتال‌سازی میادین نفتی رونمایی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

راهنمای تنظیمات