تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ Sunday, 28 June , 2026
9

بازدید نمایندگان مجلس از غرفه شرکت پالایش نفت بندرعباس در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

  • کد خبر : 119190
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۶
اقتصاد کلان : نمایندگان مجلس در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی از غرفه شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید کردند.

در جریان برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خانم فاطمه جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و آقای ابوالقاسم جراره نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از غرفه شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر احمد هاشمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، گزارشی از روند ساخت، پیشرفت و اهداف پروژه ارتقای کیفیت محصولات پالایشگاه ارائه کرد. وی ضمن تشریح اقدامات فنی و زیست‌محیطی این پروژه، به نقش آن در افزایش بهره‌وری، کاهش آلاینده‌ها و بهبود کیفیت محصولات نهایی اشاره کرد.

در ادامه این دیدار، در رابطه با راهکارهای قانونی حمایت از صنایع پالایشی و پیگیری مطالبات پالایشگاه هانیز با نمایندگان مجلس گفتگو شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=119190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات