تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ Sunday, 28 June , 2026
10

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان هرمزگان شد

  • کد خبر : 115044
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۳
اقتصاد کلان : وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های صنعتی و زیرساختی در حوزه‌های تامین و تصفیه آب، گسترش صنایع دریایی و طرح‌های زیربنایی شهری وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید محمد اتابک صبح امروز سوم فروردین سال ۱۴۰۴ اولین سفر استانی به مقصد بندرعباس را آغاز کرد و در بدو ورود با استقبال استاندار، نمایندگان مردم استان و مسئولین وارد مرکز هرمزگان شد.

بر اساس این گزارش، پیگیری سیاست دریا‌محوری و توسعه سواحل کشور در حوزه زیر‌بنایی از اهداف اصلی انتخاب استان هرمزگان به عنوان اولین سفر وزیر صمت به جنوب کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از ورود به مرکز استان هرمزگان با حضور در مقبره شهید گمنام به مقام شامخ شهدای اسلام و میهن ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=115044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات