تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026
8

آغاز دور جدید ثبت نام از بساط گستران خیابان شهرداری

  • کد خبر : 100868
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
اقتصاد کلان : دور جدید ثبت نام از بساط گستران خیابان شهرداری جهت ساماندهی محل استقرار آنها، آغاز و تا روز جمعه ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: جلسه ای با سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل تهران و امیر یزدی مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان برگزار و مقرر شد با توجه به احداث پایانه شهید شیعه‌زاده در ضلع جنوب میدان تجریش که محل قبلی استقرار بساط گستران بود و نیاز به مکان دیگری جهت استقرار آنها، دور جدید ثبت نام از متقاضیان آغاز و تا روز جمعه ۲۵ آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه به دنبال ساماندهی بساط گستران بومی هستیم افزود: بساط گستران که بومی منطقه یک هستند می‌توانند با کارت شناسایی خود به دو محل ثبت نام که ابتدای خیابان گوگل در میدان تجریش و همچنین در جنب مترو تجریش در میدان قدس قرار دارد مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

صفایی تصریح کرد: دور قبل در حدود ۱۵۰ بساط گستر بومی منطقه در این طرح ثبت نام کردند و در بیش از ۸۰ غرفه جانمایی شده، به فعالیت ‌پرداختند.

معاون شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: پس از اتمام ثبت نام فقط این افراد در مکان جدید که به زودی معرفی می شود، می‌توانند مستقر شوند و نیروهای اجرایی شهرداری از روز شنبه ۲۶ آبان ماه اقدام به جمع آوری بساط گستران غیر مجاز در محور خیابان شهرداری خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=100868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات