به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدعلی فیاض مدیر و جانشین شهردار در ستاد گفت: به منظور ارتقاء آمادگی و افزایش آگاهی پرسنل و کارکنان در هنگام بروز حوادث و وقایع غیر مترقبه و همچنین آشنایی با پدافند زیستی و مقابله با مهاجم زیستی پشه آئدس به برگزاری همایش با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران اقدام کرد.
برگزاری همایش پدافند زیستی بمناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در شهرداری منطقه ۴
اقتصاد کلان : ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 4 از برگزاری همایش پدافند زیستی با محوریت پشه آئدس در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در منطقه خبر داد.
لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=99395
- ارسال توسط : gookel
- 346 بازدید
- بدون دیدگاه










