تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ Monday, 22 June , 2026
13

برپایی میز خدمت مدیران ارشد شهری منطقه ۴ در بوستان مجیدیه

  • کد خبر : 92934
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
اقتصاد کلان : مدیران ارشد شهری منطقه ۴ با برپایی میز خدمت تحت عنوان "در پیشگاه مردم" در بوستان مجیدیه پای سخنان و درد دل‌های شهروندان این منطقه نشستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ میز خدمت در پیشگاه مردم با حضور معاونین و مشاورین شهردار منطقه و جمعی دیگر از مدیران شهری منطقه ۴ امروز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان در بوستان مجیدیه برپا شد.

در این برنامه شهروندانی که مایل بودند مشکلات و مطالبات خود را با مدیران شهر خود مطرح سازند، از نزدیک با مسسولین شهری منطقه ۴ دیدار و خواسته های خود را مطرح ساختند.

شایان ذکر است برپایی میز خدمت در پیشگاه مردم به منظور پاسخگویی سریع‌تر به درخواست‌های شهروندان و گره گشایی از گره‌های احتمالی ایشان برپا شد.

در این برنامه اهالی ناحیه ۲ درخواست‌های خود را درقالب فرم های ارائه شده که بالغ بر ۳۰ درخواست بود، بطور مکتوب به مسئولین شهر تحویل دادند.

قابل ذکر است مقرر شد میز خدمت ناحیه ۲ در چهارشنبه آخر هر ماه در یکی از بوستان های سطح ناحیه بطور منظم برگزار گردد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=92934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات