تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

پاکسازی بوستان های جنگلی از زباله های زیست محیطی در منطقه۱۹

  • کد خبر : 87501
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
پاکسازی بوستان های جنگلی از زباله های زیست محیطی در منطقه۱۹
اقتصاد کلان : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از تدارک برنامه های متنوع آموزشی و عملی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست از 16 تا 22 خرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی در تشریح برنامه‌های هفته محیط زیست افزود: پیاده روی همراه با پاکسازی بوستان های جنگلی با هدف رفع مشکلات زیست محیطی و آراستن چهره و منظر شهری توسط دبیران و علاقمندان به محیط زیست برگزار می شود.

نایبی بیان کرد: شرکت کنندگان در این برنامه اقدام به جمع آوری زباله‌ها به خصوص زباله‌های نایلونی و تفکیک زباله‌های خشک و تر در راستای زدودن آلودگی از چهره بوستان ها می کنند.

وی ادامه داد: رها کردن زباله‌های پلاستیکی و دیگر زباله‌ها در طبیعت علاوه بر مشکلات زیست محیطی موجب مسدود شدن کانال‌های آب و جوی‌ها شده و باعث مشکلات آبگرفتگی به خصوص در فصول بارش می‌شود.

نایبی در ادامه به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای برای جایگزین کردن کیسه‌های نایلونی اشاره کرد و گفت: توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین شهروندان و صنوف، مراجعین به سرای محلات، مدارس و آموزش محیط زیستی در این خصوص یکی از اقدامات مهم این هفته به شمار می‌رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه تبلیغات مجازی و آموزشی محیط زیستی، برگزاری مسابقه نقاشی و آموزش های محیط زیستی در سرای محلات، خانه های محیط زیست و مساجد با هدف ارتقای حس مسئولیت پذیری شهروندان، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با محوریت هفته محیط زیست در مدارس همراه با اهدای جوایز و … را از دیگر برنامه های پیش بینی شده گرامیداشت هفته محیط زیست برشمرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=87501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.