تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 86736
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» در سال ۱۴۰۳
اقتصاد کلان : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح ده گانه تحول در آراستگی شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح به مرور طی سالجاری و متناسب با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جعفری مدیر کل امور خدمات شهری، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، بختیاری زاده مدیرعامل میادین میوه و تره بار، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، مدیران سازمان زیباسازی، شرکت صنایع و مشاغل، سازمان بهشت زهرا(س)، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت عصر دیروز ۵خرداد ماه در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

🔹در این جلسه مهندس حسین نظری ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی ایران و هیات همراه، گفت: ایشان همواره در راه خدمت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند و ما هم همواره باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم.

🔹وی در ادامه پس از استماع گزارشاتی در خصوص ابلاغ یکی از طرح های ۱۰گانه ویژه تحول در آراستگی شهر با عنوان بهسازی و اصلاح وضعيت خاك باغچه ها(باغچه آراسته)، گفت: به منظور ایجاد تحول در سطح پایتخت و پس از انجام نیازسنجی و کارشناسی های لازم، طرح ویژه آراستگی شهر تهران طی سال جاری و با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در تمامی مناطق ۲۲گانه اجرایی خواهد شد.

🔹نظری در ادامه اهداف این طرح را برشمرد و گفت: ارتقاء وضعیت سیما و زیبایی محیط شهری، ایجاد وحدت رویه در نگرش مناطق و شیوه اجرا، حمایت از فضای سبز و… از مهم ترین اهداف این طرح هستند.

🔹وی با اشاره به این که این طرح در دو محور اجرایی خواهد شد، اذعان کرد: محورهای اجرای این طرح معابر و میادین اصلی و معابر فرعی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران هستند.

🔹به گفته نظری با برنامه ریزی های انجام شده ۹ طرح باقیمانده نیز در یک بازه زمانی خاص و انشالله تا پایان امسال جهت اجرا به مناطق ابلاغ خواهد شد و پس از اجرا تمامی مناطق مورد پایش و ارزیابی مستمر در خصوص کیفیت و چگونگی اجرای طرح قرار خواهند گرفت.

🔹نظری در این جلسه به تشریح اقدامات و برنامه های حوزه خدمات شهری برای برگزاری باشکوه سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و وظایف و مسئولیت های مناطق درگیر و چگونگی پهنه بندی مناطق و نیز سازمان ها و شرکت های این معاونت را بیان کرد و در ادامه بر انجام اقدامات شاخص و اولویت دار در سطح شهر تهران با محوریت تحول در سطح شهر تهران تاکید کرد.

🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و تلاش های مدیران این حوزه قدردانی کرد و گفت: از آقای صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به جهت برگزاری آزمون قراردادهای امور رفت و روب، نظافت و مدیریت پسماندهای شهری مناطق ۲۲گانه و ارزیابی های انجام شده، قدردانی می کنیم .

🔹صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی تحلیلی در خصوص چگونگی برگزاری آزمون قراردادهای امور رفت و روب، نظافت و مدیریت پسماندهای شهری مناطق ۲۲گانه پرداخت.

🔹گفتنی است در این جلسه موضوعاتی چون پایش مستمر برنامه های سازمان ها و شرکت ها، انجام رتبه بندی مناطق، جذب اعتبارات عمرانی، بررسی بودجه ابلاغی مناطق ۲۲گانه، آمادگی های لازم برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، وضعیت ساختمان های ناایمن، برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار بمناسبت عید سعید قربان و آماده سازی قربانگاه های عرضه بهداشتی دام در برخی از مناطق و… مطرح و در خصوص موارد فوق بحث و تبادل نظر شد.

🔹️همچنین در جریان این جلسه گزارشی از اقدامات منطقه ۱۲ در راستای رسوب ‌برداری، مانع‌زدایی، مرمت و بازسازی اساسی و همچنین ساخت حدود ۱۶واحد منهول در مسیر ۲۰۰۰ متر کانال شهرداری از چهار راه مولوی تا شوش ارائه شد و از زحمات هنرور معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=86736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.