تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ 10 ذو الحجة 1445 Sunday, 16 June , 2024
4

پیام تسلیت مدیران عامل گروه توسعه پتروایران در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان

  • کد خبر : 86525
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
پیام تسلیت مدیران عامل گروه توسعه پتروایران در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان
اقتصاد کلان : علیرضا صادقی عبداللهی،حمیدرضا ثقفی،علی صالح نیا و نیما باقرسایی در پیامی مشترک شهادت جانسوز رئیس جمهور محترم و همراهانشان را به ملت شریف ایران، همکاران بزرگ صنعت نفت و به ویژه همکاران گروه شرکت های توسعه پتروایران تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مدیران عامل گروه شرکت های توسعه پتروایران در پیامی مشترک شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: «خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور محترم، حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه، سید محمدعلی آل‌هاشم؛ امام جمعه تبریز، مالک رحمتی؛ استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد، قلب ملت ایران را به درد آورد و همگان را در بهت و اندوه فراوان فرو برد.

ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر خادم الرضا، خادم جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور مجاهد و مردمی و همراهانش را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه در عرصه های مختلف خدمتگزاری سرانجام حجت الاسلام رئیسی را به این مقام والا رساند. خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بی شک، شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی آنها در همه‌ی این سالیان بود و به حول و قوه‌ی الهی مسیر خدمت گزاری آنها ادامه خواهد داشت.

اینجانبان شهادت این عزیزان خدوم را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه ‌ا…‌ ارواحنا فداه، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، مقام معظم رهبری، ملت ایران، همکاران بزرگ صنعت نفت و همچنین به همـکاران گروه شـرکت های توسـعه پـتروایران تسلیت و تعزیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران طلب صبر کرده و امیدواریم روح آن عزیزان سفرکرده قرین آرامش ابدی باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=86525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.