تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ 10 ذو الحجة 1445 Sunday, 16 June , 2024
2

نتایج یک تصمیم هوشمندانه در پاکسان؛ ۵ میلیارد پاداش و تداوم تولید

  • کد خبر : 86533
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
نتایج یک تصمیم هوشمندانه در پاکسان؛ ۵ میلیارد پاداش و تداوم تولید
اقتصاد کلان : شرکت پاکسان با راه اندازی نیروگاه تولید برق خود علاوه بر جلوگیری از تعطیلی اجباری یک روز در هفته مشمول پاداش پنج میلیارد ریالی شرکت توزیع برق تهران بزرگ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، اوایل تابستان سال ۱۴۰۲ بود که شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با ابلاغ ماموریتی به واحد فنی خواستار راه اندازی نیروگاه برق سه مگاواتی این مجموعه شد تا از تعطیلی یک روز در هفته خطوط تولید در فصل تابستان که از سوی شرکت توزیع برق تهران بزرگ به مجموعه های صنعتی ابلاغ شده بود جلوگیری نماید.

به همین منظور این واحد با اتکا به دانش و تخصص کارشناسان توانمند خود توانست در مدت کوتاهی به راه اندازی مولدهای خود تامین این مجموعه اقدام نماید و ضمن تامین انرژی مورد نیاز مجموعه، بخشی از برق مازاد تولید شده را نیز در شبکه مصرف عمومی عرضه نماید. این اقدام هوشمندانه مدیریت پاکسان موجب شد تا علاوه بر جلوگیری از تعطیلی اجباری یک روز در هفته، این مجموعه مشمول پاداش پنج میلیارد ریالی شرکت توزیع برق تهران بزرگ شود.

تقدیر شرکت توزیع برق تهران بزرگ از شرکت پاکسان

نتایج یک تصمیم هوشمندانه در پاکسان؛ ۵ میلیارد پاداش و تداوم تولید

باتوجه به همکاری مناسب شرکت پاکسان در کاهش مصرف برق در ایام پیک سال و همراهی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در تامین برق پایدار خانوار، این شرکت طی مراسمی از مجموعه پاکسان با اهدای لوح و تندیس تقدیر نمود.

شهریار محمدی راد اقدام شرکت پاکسان در تامین برق پایدار را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و رفاه هموطنان خواند و با ارسال پیامی از زحمات کارکنان این شرکت بویژه واحد فنی در کسب این موفقیت و دستاورد ارزشمند تقدیر نمود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=86533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.