تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ 10 ذو الحجة 1445 Sunday, 16 June , 2024
2

عرضه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده اموال تملیکی

  • کد خبر : 86509
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
عرضه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده اموال تملیکی
اقتصاد کلان : مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده 602 اموال منقول در مجموع بیش از 1244 میلیارد تومان کالا عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اردشیر رستمی مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول از برگزاری مزایده ۶۰۲ اموال منقول خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده که در ۹ استان برگزار شد ۱۲۸ پارتی انواع کالا با قیمت پایه بیش از ۱۲۴۴میلیارد تومان عرضه شد.

وی گفت: در این مزایده انواع کالاها از قبیل انواع خودروی سواری و سنگین،موتورسیکلت، مواد غذایی،محصولات پروتئینی، البسه و … عرضه شده است.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: براساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی،‌ از کالاهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

رستمی خاطرنشان کرد: بازدید از کالاهای عرضه شده از روز گذشته آغاز شده و آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد ۵ خرداد ماه خواهد بود و ۸ خردادماه نیز زمان رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده خواهد بود. برندگان نهایی حداکثر تا تاریخ ۱۳ خردادماه می‌بایست نسبت به واریز وجه کامل وجه اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=86509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.