تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ 10 ذو الحجة 1445 Sunday, 16 June , 2024
2

دومین دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های اموال تملیکی برگزار شد

  • کد خبر : 86513
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
دومین دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های اموال تملیکی برگزار شد
اقتصاد کلان : دومین دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی همزمان با هفته روابط عمومی به منظور ارتقای کیفی و افزایش سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی، در مجموعه فرهنگی دشت بهشت محمدشهر استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، این دوره دوروزه که از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شده بود تا روز ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

این دوره آموزشی با هدف ارتقای کیفی و افزایش سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی در ادارات کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ها برگزار شد؛ در این دوره کارگاه های آموزشی خبرنویسی، عکاسی، برندبوک و پنل تبادل نظر در خصوص تجربیات موفق و همچنین تجلیل از روابط عمومی های برتر استان ها برگزارشد.

*وظیفه روابط عمومی ارائه روایت دست اول از اقدامات سازمان است

روح الله آبداریان مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دومین دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های استان های این سازمان اظهار کرد: در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع رسانی پیشتاز است وظیفه روابط عمومی دوچندان شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: موفقیت هر سازمانی در فعالیت هایی که انجام می دهد به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر انعکاس و اطلاع رسانی درست و گسترده از عملکردهای نظام و دولت گفت: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید عملکرد سازمان به خوبی انعکاس یابد.

آبداریان با بیان اقدامات صورت گرفته در این سازمان در دوره جدید و تبدیل به یک سازمان رکوردشکن، تصریح کرد: تمام این اقدامات اگر از سوی روابط عمومی انعکاس نیابد جامعه از این اقدامات مطلع نخواهد شد، وظیفه روابط عمومی ارائه روایت دست اول از اقدامات هر سازمان است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: راه اندازی حراج خرده فروشی و الکترونیکی شدن ۹۵ درصد مزایده‌ها از اقدامات مهمی است که از سوی سازمان صورت گرفت و نقش مهمی در شفافیت و از بین بردن فساد دارد بنابراین مسولان روابط عمومی باید به خوبی این موضوع را تبیین کنند تا افراد جامعه برای شرکت در این مزایده‌ها تشویق شوند.

مهرداد سیادت نسب، مدیرکل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمانی است و نقش مهمی در موفقیت سازمان ها ایفا می کند.

وی افزود: سرعت تحولات در دنیای امروز به حدی زیاد است که نیازمند به روز کردن اطلاعات و آموخته های خود هستیم تا بتوانیم به نحو مطلوب وظایف محوله را به انجام رسانیم.

مدیرکل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه توانمندسازی نیروها یکی از وظایف اصلی این اداره کل است، گفت: سعی شده با برگزاری دوره های مختلف به صورت حضوری و یا وبیناری سطح علمی و کارآیی افراد حاضر در سازمان را ارتقا دهیم.

سیادت نسبت ادامه داد: بر این اساس تقویم آموزشی برای تمام بخش های سازمان پیش بینی شده تا با ارائه آموزش های ضمن خدمت بتوانیم به تقویت نیروها کمک کنیم و در پایان هر دوره نیز پس از برگزاری آزمون، مدرک برای افراد حاضر در دوره صادر می شود.

وی بیان کرد: برگزاری دوره دو روزه روابط عمومی های استان ها نیز در همین راستا صورت گرفته تا بتوانیم به ارتقای دانش مسوولان روابط عمومی جهت انعکاس مطلوب تر فعالیت‌های سازمان کمک کنیم.

در ادامه، هر یک از مسوولان روابط عمومی استان‌ها سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند که از سوی مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پاسخ داده شد.

*برگزاری کارگاه های خبرنویسی و عکاسی

همچنین در ادامه برگزاری این دوره که به‌ همت اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار شد، کارگاه خبرنویسی برگزار و آموزش های لازم در زمینه نحوه انعکاس فعالیت سازمان در استان‌های مختلف و جهاد تبیین ارائه و در پایان کارگاه آزمون خبرنویسی برگزار شد، همچنین در این دوره کارگاه عکاسی نیز برگزار شد و شرکت کنندگان در دوره، نحوه و فنون عکاسی در محیط های مختلف را آموزش دیدند.

تشریح چگونگی ارزیابی عملکرد با بهره از آخرین متدهای روز حوزه روابط عمومی بر اساس BRAND BOOK در این دوره انجام و مقرر شد تا از ابتدای سال جاری بر منوال این طرح، روابط عمومی های برتر کشور انتخاب و معرفی شوند.

*تقدیر از روابط عمومی های برتر

در پایان این دوره دوروزه از روابط عمومی های استان زنجان به پاس برگزاری تور رسانه ای، اردبیل برگزاری نشست خبری، کرمان فعالیت های گسترده در بخش مسولیت های اجتماعی، قم تعداد بالای اخبار تولیدی، مرکزی برگزاری فعالیت و مراسم مذهبی، سیستان و بلوچستان جهش فعالیت ها، فارس تولیدات رسانه ای، بوشهر تعاملات رسانه ای، خراسان جنوبی برگزاری دقیق تشریفات اداری و خراسان رضوی انعکاس و پوشش اقدامات سازمانی در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=86513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.