تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026
15

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه سه‌جانبه امضا کرد

  • کد خبر : 85526
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
اقتصاد کلان : شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند در روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تفاهم‌نامه‌‎ای سه‌جانبه امضا کردند.

تفاهم‌نامه‌‎ سه‌جانبه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند عصر امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در آخرین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران امضا شد.

تسهیل و تسریع در فرایند واردات، ترخیص و تشریفات گمرکی و استفاده حداکثری از ظرفیت منطقه آزاد اروند به‌منظور تأمین واردات کالاهای موردنیاز صنعت نفت و به‌خصوص مشارکت در نوسازی ماشین‌آلات و دستگاه‌های موردنیاز ناوگان ترابری و قطعات خودروهای وارداتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ازجمله محورهای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=85526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات