تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2

استقبال ۳۲ هزار دانش آموزان مدارس مناطق ۲۲ گانه از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹

  • کد خبر : 85196
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
استقبال ۳۲ هزار دانش آموزان مدارس مناطق ۲۲ گانه از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹
اقتصاد کلان : سرپرست شهرداری منطقه 19 از استقبال پر شور 32 هزار دانش آموز از 270 مدارس مناطق 22 گانه از خدمات تفریحی و رفاهی بوستان بانوان این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۲ هزار دانش آموز در این بوستان حضور می یابند بیان کرد: مجموعه بوستان بانوان طی این ایام در قالب اردوهای دانش‌آموزی خدمات تفریحی، فرهنگی و ورزشی به دختران و بانوان شهر تهران و حومه ارائه می کند.

به گفته این مسئول، طی مناسبت های ماه اردیبهشت ۱۰ هزار و ۳۰۰ شهروند به مناسبت هفته سلامت، بزرگداشت مقام معلم و کارگر از مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی، کارگاه های تولیدی و صنعتی و …در این بوستان حضور یافتند.

وی ادامه داد: بیشترین استقبال دختران و بانوان در این مدت به استفاده از محوطه مجموعه و فضای سبز زیبا ، امکانات ورزشی و فرهنگی این مکان مربوط می شود.

اخگر پور با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی دختران و بانوان از اهداف این مجموعه در برگزاری برنامه‌های متنوع است گفت: به همین منظور کلاس‌های ورزشی توپی، رزمی، شنا، بدنسازی و یوگا، کارگاه‌های آموزشی و هنری، برنامه‌های خلاقیت و بازی‌های فکری ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی مسابقه و گذرهای تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان از عمده فعالیت‌های ارائه شده به بانوان در ایام هستند.

براساس این گزارش علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات این مجموعه می توانند به نشانی بزرگراه شهید چراغی، ضلع شمال شرقی بوستان بزرگ ولایت، مسیر کندرو مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۵۴۶۰۱۰۸ و ۵۵۴۶۰۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=85196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.