تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
0
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛

سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده

  • کد خبر : 84455
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
اقتصاد کلان : پلتفرم چندین «سرنوشت صرافی‌های رمزارزی در ۵ سال آینده» را در رویداد «هاوینگ بیت کوین» مورد نظرسنجی قرار داد تا فعالان حوزه رمزارز و دارایی دیجیتال پیش‌بینی خود را از آینده این اکوسیستم با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

«چندین» پلتفرمی برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌هاست که نخستین‌بار در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف و در غرفه توسن معرفی شد. پلتفرم نظرسنجی چندین، با تأکید بر مزایای جمع‌سپاری (Crowdsourcing)، دیدگاه‌های متنوع را در کنار هم قرار می‌دهد و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

رویکرد اصلی چندین، مهیا کردن فضایی است که در آن بتوان نظرات و زوایای نگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کرد تا کاربر به واسطه آن بتواند با پذیرش تنوع دیدگاه‌ها، به درک واقع‌بینانه‌تری نسبت به مسائل دست یابد و راه‌حل‌های کاربردی‌تری را در مواجه با چالش‌ها پیدا کند.

بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در حاشیه هاوینگ بیت‌کوین، ۴۱ درصد از مشارکت‌کنندگان گفته‌اند که در پنج سال آینده تعدادی از صرافی‌ها رشد خواهند کرد و بقیه از بین خواهند رفت، ۲۹ درصد دیگر پیش‌بینی کردند که در پنج سال آینده صرافی‌ها به پلتفرم‌هایی برای ارائه خدمات متنوع مالی تبدیل می‌شوند.

همچنین ۱۲ درصد از فعالان در این نظرسنجی، سرنوشت صرافی‌های رمزارزی را در پنج سال آینده منتهی به شانس جهانی‌شدن و حضور آنها در بازارهای بین‌المللی دیده‌اند. از سوی دیگر ۱۰ درصد از افراد گفته‌اند که کسب‌و‌کارهای غیرمتمرکز جایگزین صرافی‌ها خواهند شد و ۸ درصد از بین رفتن صرافی‌ها را تا پنج سال دیگر برآورد کرده‌اند.

پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها توسط شرکت توسن ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=84455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.