تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان تمدید شد

  • کد خبر : 84092
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان تمدید شد
اقتصاد کلان : ممیزی خارجی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking ، جهت صادرات محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، برای دهمین سال متوالی با موفقیت برگزار گردید.

مهندس محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به گستره تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان و جهت صادرات این محصولات، دور جدید ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking توسط موسسهICDQ اسپانیا در ۱ و ۲ اردیبهشت ماه جاری، در مدیریت های مرتبط شرکت برگزار و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی ، گواهینامه یاد شده تمدید اعتبار گردید.

جلسه افتتاحیه این ممیزی در روز اول با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ، مهران قمی معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری ، احمداکبری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط در سالن جلسات حوزه مدیر عامل شرکت، برگزار شد. در این جلسه ، مهدی کوهی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در جهت استقرار و انجام این ممیزی نقش داشتند، ابراز امیدواری نمود که با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات آن در ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد .

آقای JOSE LUIS سرممیز موسسهICDQ اسپانیا در جلسه اختتامیه این ممیزی دو روزه که به صورت آنلاین در سالن جلسات حوزه مدیر عامل شرکت برگزار شد، ضمن تشریح جایگاه و حوزه های تحت پوشش گواهینامه مذکور، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مرتبط شرکت را اعلام نمود. وی خاطر نشان کرد : علی رغم غیر حضوری بودن ممیزی یادشده، ممیزی رضایتبخش برگزار گردید . وی تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CE را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد که ممیزی تمدید گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان با مشاهده اسناد، فرایندها ، سوابق مورد نیاز و مشاهده نتایج آزمایشگاهی و بازرسی محصولات تولیدی، با موفقیت انجام شده و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار گردید.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=84092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.