تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3

طرح ضربتی جمع آوری کتفی،کولی،کودکان کار و معتادین متجاهرمحدوده ناحیه ۹

  • کد خبر : 83624
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
طرح ضربتی جمع آوری کتفی،کولی،کودکان کار و معتادین متجاهرمحدوده ناحیه ۹
اقتصاد کلان : محمد شریفی شهردار ناحیه ، با اشاره به دستورالعمل مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌گردها، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر گفت: در زمینه رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی از سوی نیروهای اجرایی ناحیه صورت گرفته وطی یک فرایند برنامه‌ریزی شده شناسایی محل‌هایی که در آنجا تجمع افراد جامعه هدف وجود دارند با اعزام اکیپ گشتی به آن محل‌ها محیط نا امنی برای این افراد ایجاد شده و همچنین شناسایی فضاهایی که مربوط به فروش این ضایعات و پسماندهاست و مقابله با زباله‌گردها و متکدیان ومعتادین متجاهر و کولی و کتفی ها و خودروهای غیر مجاز تفکیک زباله و زباله گردها از جمله فعالیت هایی است که در این طرح آمده است.

به گزارش روابط عمومي شهرداری منطقه ۴ به نقل از روابط عمومی ناحیه۹ وی افزود: با گشت مستمر توسط نیروهای معبربان و شهربان،جمع اوری این افراد از ابتدایاین دستورالعمل آغاز و تیم گشتی شبانه روزی تشکیل شد که با رفتن به سطح محلات و با اطلاع رسانی در نقطه یا نقاطی از حضور معتادین متجاهر، متکدی یا کودک کار و یا زباله‌گرد مشاهده می‌شود سریعا نسبت به جمع آوری و پاکسازی نقاط اقدام عمل با همکاری جمعی دیگر از نیروهای شهرداری ناحیه۹ و بهزیستی…. صورت می‌گیرد.

همکاران خدوم اداره فرهنگی و اجتماعی با یگان حفاظت، گشت بهزیستی، حامی شهر، همگی تلاش می‌کنند تا این افراد را به نقاط در نظر گرفته شده منتقل کنند.

شریفی تاکید کرد: ساماندهی این افراد نیز بسیار مهم است و باید پیگیری و مراقبت شوند. در حال حاضر در راستای این طرح از مورخ چهاردهم لغایت بیست و ششم فروردین این ناحیه موفق به شناسایی و جمع آوری بیش از ۱۳ مورد معتاد متجاهر، متکدی، زباله گرد و کودک کار شده که به مراتب ذیربط نیز تحویل داده شده اند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=83624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.