تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

قبله تهران در گرامیداشت عید سعید فطر مهیای جشن بزرگ بندگی شد

  • کد خبر : 83297
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
قبله تهران در گرامیداشت عید سعید فطر مهیای جشن بزرگ بندگی شد
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مساجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ؛ رضا شنگی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر،گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، پاکسازی و شستشو و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شده است.

🔺شنگی افزود: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران ۲۰ تخته بنر پرتابلی، آذین بندی با نصب ۲۰ هزار متر ریسه پارچه ای رنگی و ۱۰ کتیبه ویژه عیدفطر در میادین و معابراصلی، نورپردازی المان های شهری در معابر و میادین اصلی و اهتزاز ۲۷۰ تخته پرچم پل های سواره رو انجام شده است.

🔺وی با اشاره به آراستگی و گلکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و معابر پیرامون با کاشت ۲ هزار گلدان گل های متنوع و رنگارنگ، اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، خودروهای شهربان و معبربان و نوماند و مخازن ویژه پسماند در پیرامون حرم مستقر هستند.

🔺شنگی اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان انسداد موقت برخی معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، نصب بنرهای اطلاع رسانی، جانمایی پارک مورب خودروها و تقویت خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی منتهی به میادین اصلی از جمله میدان حضرت عبدالعظیم(ع) و ضلع شرق و جنوب حرم (میدان مدرس)انجام می شود.

🔺وی با اشاره به فضاسازی و اجرای نورافشانی در شب های عید فطر در مراکز پرتردد محلات و میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: ۳ جشن بزرگ شبانه با عنوان «عید بندگی» با حضور مداحان و خوانندگان سرشناس کشور، سخنرانی مذهبی و گروه های عروسکی کودک و برپائی غرفه های متنوع از روز دوشنبه ۲۰فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۳ شب در میدان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.

🔺شهردار منطقه اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به نمازگزارن در روز عید فطر، با همکاری نواحی این منطقه و گروه های جهادی با برپائی ۱۰ موکب در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بیش از ۱۰ هزار بسته پذیرائی، ۱۲ هزار ادعیه نمازعیدفطر با طراحی اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند به نمازگزاران توزیع خواهد شد، همچنین در مساجد بزرگ منطقه نیز ضمن برگزاری نماز عید، از نمازگزاران پذیرائی می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=83297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.