تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

بهسازی آسفالت محوطه مدارس قبله تهران

  • کد خبر : 83301
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
بهسازی آسفالت محوطه مدارس قبله تهران
اقتصاد کلان : معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۰ گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون درمجموع مساحت بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع معادل بیش از ۱۵ هزار و ششصد تن عملیات روکش آسفالت ویژه مدارس انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ محمود ترک معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و رفاه حال دانش آموزان، حیاط ۱۴ مدرسه مناسب سازی و روکش آسفالت شد.

🔺وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون درمجموع مساحت بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع معادل بیش از ۱۵ هزار و ششصد تن عملیات روکش آسفالت ویژه مدارس انجام شده است، افزود: با توجه به اجرای طرح تحول بیست گانه تهران و اولویت فعالیت های عمرانی، بهسازی و مناسب سازی سرانه های عمومی منطقه از جمله مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی در اولویت برنامه های حوزه فنی و عمران قرار دارد.

🔺وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعاملات با آموزش و پرورش منطقه و اولویت اعلام شده مبنی بر آسفالت و بهسازی حیاط مدارس و ضرورت توجه به فعالیت‌های خارج از کلاس درس از قبیل مراسم صبحگاهی، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس، اقدامات لازم برای بهسازی و آسفالت محوطه مدارس، انجام شده و با نیازسنجی صورت گرفته استمرار خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=83301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.