تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ Wednesday, 24 June , 2026
15

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲ پایتخت

  • کد خبر : 83229
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
اقتصاد کلان : معاون حمل و نقل ترافیک منطقه دوگفت: به منظورارتقای کیفی خدمت رسانی به شهروندان، ناوگان اتوبوسرانی منطقه نوسازی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با تأکید بر اولویت مدیریت شهری منطقه در تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با تزریق ۳۵ دسنگاه انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت این ناوگان در ۱۰خط اتوبوسرانی گفت: این اتوبوس ها در خطوط میدان صنعت-پایانه مترو صادقیه، میدان صنعت – مترو شریف، میدان صنعت- انتهای بزرگراه هاشمی رفسنجانی، پل مدیریت- بلوار امام زاده، میدان صنعت- شهرک بام تهران، کوی نصر- پایانه کاوه و میدان صنعت- پایانه آزادی و … به سرویس دهی می پردازند.

معاون شهردار منطقه افزود: با تزریق ناوگان جدید،سیستم حمل ونقل عمومی منطقه تقویت شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=83229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات