به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، بسیجیان شرکت به همراه مدیران و کارکنان مخابرات منطقه تهران و مخابرات ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با سایر اقشار جامعه و امت اسلامی همیشه در صحنه، یک بار دیگر پیوند خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مستحکمتر کرده و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات این رژیم و جنایات آن از جمله تجاوز تروریستی اخیر علیه ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام داشتند.
مدیرعامل، مدیران و کارکنان مخابرات ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند
- ارسال توسط : eghtesadkalan
- 206 بازدید
- بدون دیدگاه









