تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
5

دعوت مدیرعامل سازمان اموال تملیکی برای حضور گسترده در انتخابات

  • کد خبر : 81134
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
دعوت مدیرعامل سازمان اموال تملیکی برای حضور گسترده در انتخابات
اقتصاد کلان : مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با انتشار بیانیه ای از قشرهای مختلف مردم به خصوص کارکنان این سازمان و خانواده های ایشان برای حضور پرشکوه در مراکز اخذ رأی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متن کامل بیانیه سید عبدالمجید اجتهادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی است و چشم جهانیان، ملت های آزاده و مردم منطقه به بصیرت و آگاهی مردم ایران دوخته شده است.

بدون شک در انتخابات ۱۱ اسفندماه، ملت ایران بار دیگر در حماسه ای بزرگ و ماندگار، با تأسی به راه شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری از افتخار را خواهند آفرید.

ملت ما با صبر و استقامت انقلابی همواره در گردنه های حساس و تاریخی، بصیرت و هوشیاری خود را به رخ استکبار جهانی و اعقاب آنها کشیده است و این بار نیز با حضور در انتخابات، به عزت و اقتدار ایران اسلامی آری خواهد گفت.

بی تردید حضور تک تک ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای، پاسخی به دشمنی ددمنشانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و باطل السحر توطئه های آنها در مقابله با جریان عظیم و خروشان انقلاب اسلامی است.

اینجانب از ملت غیور ایران دعوت می کنم تا بار دیگر بصیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیده و با شرکت در انتخابات تأثیری مستقیم در ساختن ایرانی سرافراز و آزاد داشته باشند.

بدون شک خانواده بزرگ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در سراسر کشور همپای سایر آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در روز جمعه ۱۱ اسفند در جای جای ایران اسلامی به پای صندوق های جمع آوری آرا رفته و با رأی مستقیم خود، در خلق این حماسه بزرگ ملی مشارکت کرده و نمایندگان منتخب خود را برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخواهند گزید.

سیدعبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=81134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.