تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

وین کارت سامان / نگاهی نو به بانکداری مجازی

  • کد خبر : 80806
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
وین کارت سامان / نگاهی نو به بانکداری مجازی
اقتصاد کلان : بانک سامان از جمله بانک‌هایی به شمار می‌آید که همواره طرح‌های جدید و جذابی را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. از بین این موارد باید به «وین کارت» اشاره کنیم که با ویژگی‌های خاص خود نظر بسیاری از مشتریان این بانک را جلب کرده است. شرایط دریافت وین کارت سامان چندان پیچیده نیست و همین امر استفاده از آن را تسهیل می‌‌کند.

به گزارش اقتصاد کلان، وین کارت علاوه بر مزیت‌های عادی مربوط به کارت‌های بانکی، دارای مزایای ویژه خود است که شما نیز می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. با انتخاب وین کارت این امکان را در اختیار خواهید داشت تا با هر بار خرید و یا پرداخت قبض، به امتیازات مشخصی دست پیدا کنید که در نهایت برای قرعه‌کشی جوایز مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وین کارت ساختاری مشابه با کارت‌های اعتباری بانکی دارد که همه ما با آن‌ها آشنا هستیم. مهم‌ترین تفاوت این کارت با سایر موارد را می‌توان به امکان کسب امتیازات مختلف به وسیله آن مرتبط دانست. با انجام فعالیت‌های مالی مشخصی همچون خریداری شارژ سیمکارت، پرداخت کردن هزینه قبوض خدماتی، انتقال وجوه مختلف و… می‌توانید امتیازات مناسبی به دست بیاورید. در پایان هر فصل، این موارد با هم جمع زده می‌شوند و شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی اختصاصی بانک سامان را افزایش خواهند داد.

مهم‌ترین مورد مربوط به شرایط دریافت وین کارت سامان، انتخاب نوع سپرده است. شما برای اخذ این کارت باید از بین دو نوع سپرده مختلف یکی را انتخاب کنید. اولین نوع «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز وین»‌ است که نرخ سود خاصی ندارد. دوم مدل از سپرده‌های تعیین شده برای این کارت، «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت وین» محسوب می‌شود که نرخ سود آن یک درصد خواهد بود.

به منظور افتتاح کردن حساب مربوط به وین کارت لازم نیست که به شعب بانک سامان مراجعه کنید. تنها کافی است از نرم‌افزار «موبایلت» کمک بگیرید. پس از نصب این نرم‌افزار، باید به صفحه تعیین شده برای وین کارت بروید و مراحل مربوط به احراز هویت را طی کنید. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار باید حتماً از سایت بانک سامان دانلود شود و از سایت‌های متفرقه آن را دریافت نکنید.

بر اساس شرایط دریافت وین کارت سامان، روند مربوط به احراز هویت برای دریافت این کار ممکن است کمی طول بکشد. وین کارت شامل یک کارت فیزیکی به رنگ آبی است که به آدرس تعیین شده شما ارسال خواهد شد. این کارت بانکی نیز شامل شماره شبا و شماره اختصاصی خود است تا بتوانید به راحتی آن را شناسایی کنید. دریافت کردن وین کارت شما را از به کارگیری سایر کارت‌های بانک سامان محروم نمی‌کند، بنابراین می‌توانید از آن با خیال راحتی استفاده کنید.

همان‌طور که گفته شد، با هر بار استفاده از وین کارت، میزان امتیازهای شما افزایش پیدا می‌کند، اما میزان افزایش آن‌ها بستگی به نوع تراکنش‌هایتان دارد. به عنوان مثال، پرداخت کردن قبوض یک امتیاز برایتان به ارمغان می‌آورد. این در حالی است که با انتقال وجه کارت به کارت شتابی به ازای هر ۱۰۰ میلیون ریال یک امتیاز کسب خواهید کرد.

با توجه به مناسب بودن شرایط دریافت وین کارت سامان و همچنین روند ساده کسب امتیازات، تعجبی ندارد که در سال‌های اخیر شاهد افزایش متقاضیان این کارت بوده‌ایم. نکته جالب در رابطه با وین کارت آن است که حتی واریز کردن پول به آن نیز منجر به بیشتر شدن امتیازات شما خواهد شد. در واقع با واریز کارت به کارت به ازای هر ده میلیون ریال یک امتیاز نصیبتان می‌شود. در پایان هر فصل امتیازات شما از نو محاسبه می‌شوند.

مهم‌ترین مزایای دریافت وین کارت سامان را می‌توان مواردی همچون امکان افتتاح حساب بدون مراجعه به بانک و همچنین شرکت در قرعه‌کشی‌های متنوع دانست. یکی دیگر از مزیت‌های مهمی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، دریافت سود ماهانه است. حسابی که برای وین کارت افتتاح می‌کنید عملاً یک نوع حساب سپرده به شمار می‌آید و هرچه میزان دارایی موجود در آن بیشتر باشد، قاعدتاً سود ماهانه اختصاص یافته به شما نیز افزایش می‌یابد.

این کارت توانایی برقراری ارتباط با شبکه شتاب را دارد و می‌توانید از آن به منظور انجام خریدهای روزمره خود نیز استفاده کنید. اگر در زمان انتخاب درگاه‌های خرید اینترنتی، درگاه بانک سامان را انتخاب کنید، می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر از وین کارت خود جهت پرداخت وجود مختلف بهره ببرید، زیرا این کارت نیز دارای رمز دوم است.

علاوه بر بررسی شرایط دریافت وین کارت سامان، لازم است که به نکات مشخصی در مورد قرعه‌کشی مربوط به این کارت نیز اشاره کنیم. اولین نکته آن است که برنده شدن در این قرعه‌کشی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد. به عنوان مثال، اگر در این فصل برنده شوید، از قرعه‌کشی مربوط به فصل بعد محروم نخواهید شد و باز هم شانس کسب جوایز مختلف را در اختیار خواهید داشت.

این قرعه‌کشی هر سه ماه یکبار انجام می‌گیرد. شاید بپرسید که جهت شناخت برندگان این طرح باید به کجا مراجعه کنیم؟ در پاسخ باید گفت که پس از به پایان رسیدن قرعه‌کشی و مشخص شدن کلیه برندگان، بانک سامان اسامی تمامی برندگان را در وب‌سایت خود به‌روز می‌‌کند؛ بنابراین، لازم است که پس از پایان قرعه‌کشی به این سایت مراجعه کنید و اسم خود را جستجو کنید. نتایج قرعه‌کشی فصلی مربوط به وین کارت نیمه دوم ماه نخست از هر فصل مشخص می‌شوند.

از بین بانک‌های گوناگون، بانک سامان همواره در تلاش است تا با ارائه کردن طرح‌های جذاب نیازهای مشتریان خود را به طور کامل برطرف کند. یکی از جدیدترین طرح‌های این بانک که باید از آن یاد کنیم،‌ طرح «وین کارت» به شمار می‌آید. با بهره‌گیری از این کارت می‌توانید در قرعه‌کشی اختصاصی بانک سامان شرکت کنید.

ساده بودن شرایط دریافت وین کارت سامان موجب شده است تا اکثر مشتریان این بانک نسبت به دریافت چنین کارت خاصی اقدام کنند. توجه داشته باشید که به منظور حضور در همه قرعه‌کشی‌های تعیین شده باید حداقل صد امتیاز در هر فصل به دست بیاورید. در پایان هر فصل نیز امتیازات شما پاک می‌شوند و از اول محاسبه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=80806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.