تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
1

شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند

  • کد خبر : 80620
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند
اقتصاد کلان : رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.

به گزارش مدیریت‌ روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترک‌تبریزی برگزاری این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه‌ و کسب‌وکارها عنوان کرد.

وی افزود: بانک تجارت تعامل با رسانه‌ها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری می‌کند. رسانه‌ها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

ترک‌تبریزی همچنین به رویکرد تعاملی این بانک با رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: بانک تجارت رسانه‌ها را شریک تجاری و استراتژیک خود می‌داند و از رسانه‌ها در قالب یک تعامل برنامه‌مند و بلندمدت حمایت می‌کند.

رییس هیات مدیره بانک تجارت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌ خبرگزاری‌های مهر، فارس، ایلنا، آنا، هلدینگ رسانه‌ای پارسینه، هلدینگ رسانه‌ای آتی‌نگر صدرا، پایگاه خبری و تحلیلی شهر بورس و خانه مطبوعات استان خوزستان بازدید و با مدیران این رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=80620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.