تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024
2

رضایتمندی رفاهی کارکنان، تحول خدمات رسانی در شهر است

  • کد خبر : 79303
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
رضایتمندی رفاهی کارکنان، تحول خدمات رسانی در شهر است
اقتصاد کلان : ایجاد انگیزه و رضایتمندی در کارکنان از طریق افزایش سرانه های رفاهی از مهمترین برنامه های سازمانی است و نتیجه آن تحول خدمات رسانی در شهر است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ در دهمین جلسه هم اندیشی مدیران رفاهی مناطق ۲۲ گانه که با حضور محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و مدیران رفاهی به میزبانی شهرداری منطقه یک برگزار شد احساس افتخار سازمانی در کارکنان شهرداری را با اهمیت دانست و گفت: در گذشته این افتخار سازمانی وجود نداشت و کارکنان بعضا از این که در شهرداری مشغول به کار بودند احساس رضایت نداشتند اما امروزه با تلاش های خستگی ناپذیر مسئولین اداره کل رفاه، مدیران و کارشناسان رفاهی، اکنون کارکنان، با افتخار از محل کار خود یاد می کنند و این امر باعث شده با انگیزه بیشتری به خدمات رسانی به شهروندان بپردازند.

صباغ خاطرنشان کرد: با رایزنی های انجام گرفته با اداره کل رفاه، امید است مبلغ شارژ کارت های رفاهی و سبد کالا در سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و علاوه بر اهدای کارت هدیه، در هر منطقه، رستوران با کیفیتی در نظر گرفته شود تا در سالروز تولد کارکنان بتوانیم با پذیرایی شایسته از ایشان و خانواده محترمشان، خاطره خوشی را برای آنها بر جای گذاریم.

وی همچنین به موضوع بحث برانگیز بیمه تکمیلی پرداخت و اشاره کرد: اگرچه ممکن است در سازمان های دیگر مانند هلال احمر، حقوق مکفی پرداخت نشود ولی از بیمه تکمیلی بسیار جامع و کاملی برخوردارند که همین امر سبب رضایت مندی بالای پرسنل آن سازمان خواهد شد و با توجه به انتقادات و مشکلاتی که سالانه در زمینه بیمه تکمیلی پرسنل وجود دارد از اداره کل رفاه انتظار می رود با توجه بیشتر در صدد ارتقا کیفیت و بهبود شرایط گام بردارد.

محمد بنی حسن مدیر کل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز بر لزوم فعاليت های بيشتر برای رسيدن به وضعیت مطلوب رفاهی پرسنل خدوم و رفع مشکلات آنان تأکید کرد و ضمن تشکر از میزبانی شهرداری منطقه یک، گفت: مدیران رفاهی نیاز است که وظایف خود را به نحو احسن به انجام برسانند و حمایت از پرسنل را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

در ادامه مدیران رفاهی موارد، مشکلات، انتقادات و راهکارهای مناسب جهت ارائه و گسترش خدمات رفاهی در زمینه های مختلف رفاهی و درمانی را مطرح و با مدیریت معاونین و مسئولین بخشهای مختلف اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=79303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.