تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2

بیمه کردن مددکاران اجتماعی شاغل در سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اجباری است

  • کد خبر : 79313
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
بیمه کردن مددکاران اجتماعی شاغل در سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اجباری است
اقتصاد کلان : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: پیمانکاران وظیفه دارند مددکاران اجتماعی که در مراکز شهرداری تهران استخدام می‌کنند را بیمه کرده و طبق قوانین جاری وزارت کار، حق و حقوق آن‌ها را پرداخت نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی‌صدر اظهار کرد: هر فردی که در این سازمان مشغول به کار می‌شود باید بیمه هم بشود و پیمانکاران باید این مسئله را با جدیت لحاظ کنند.

🔻وی درباره بیمه مددکاران اجتماعی که با سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کار می‌کنند، تصریح کرد: مددکاران اجتماعی با پیمانکارانی که طرف همکاری ما محسوب می‌شوند کار می‌کنند و این پیمانکاران موظف هستند که آن‌ها را بیمه کنند.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: مطالبه ما از پیمانکارانی که با مددکاران اجتماعی قراداد بسته و کار می‌کنند این است که باید قوانین وزارت کار را به طور کامل در مورد این افراد رعایت کنند.

🔻احمدی‌ صدر در پاسخ به اینکه چرا برخی پیمانکاران با مددکاران اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران قراردادهای کوتاه مدت منعقد می‌کنند، اضافه کرد: قطعاً ما با پیمانکاران متخلفی که قوانین وزارت کار را رعایت نکنند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=79313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.