تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از اموال تملیکی برای مشارکت در طرح پویش دست‌های مهربان

  • کد خبر : 79218
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از اموال تملیکی برای مشارکت در طرح پویش دست‌های مهربان
اقتصاد کلان : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از همت و جدیت مدیران اموال تملیکی و از عملیاتی شدن سازمان در طرح پویش دست های مهربان تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حجت الاسلام محمد قمی در دیدار با سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: از همت و جدیت مدیران اموال تملیکی و از عملیاتی شدن سازمان در طرح پویش دست های مهربان تشکر می کنم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سعی کردیم در این طرح مناطق حاشیه‌نشین و مستضعف را پوشش دهیم تا اجحافی در حق بیت المال نشود و کالاها به دست نیازمندان برسد.

وی گفت: برای اجرای این طرح به دو ضرورت رسیدیم، نخست تامین نیاز برای مستضعفینی است که توانایی تامین حداقل نیازها را ندارند و موضوع دوم با توجه به مشارکت مساجد و هیئات در این طرح می تواند یک تغذیه فرهنگی خوبی باشد.

حجت الاسلام قمی با تقدیر از تفکر سلیم مدیران سازمان اموال تملیکی در نگهداری و نگرانی برای اموالی که متعلق به بیت المال است، گفت: بر این اساس باید این اموال درست و بجا و با یک سازوکار قانونی در اختیار کسانی قرار گیرد که حق آنها است و چه بسا این حق را خداوند به مستضعفین داده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای مناسب این پویش، نیازمند همکاری خوب و مثمر در تک تک استانها هستیم تا به یک جمع بندی کامل مثبت برسیم و گزارش آن را به مقام معظم رهبری ارائه کنیم، چه بسا بتوانیم این طرح را استمرار بدهیم .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به مدیران کل استانی این سازمان خاطرنشان کرد: با کمکی که از سوی سازمان اموال تملیکی صورت می گیرد و خیرینی که در استان ها به مدد می گیرید باید به غیر از اینکه از زندگی روزمره، مادی و معیشتی محرومان باری برداشته می شود ، بواسطه حضور نهاد فرهنگی و مجموعه هایی مثل مسجد،هیئات، … این امر پربرکت موجب می شود تا مستضعفان با یک مجموعه یا نهاد فرهنگی مرتبط شوند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه نباید به این کار لحظه ای و کوتاه مدت نگاه نشود،تاکید کرد: فلسفه وجودی این طرح خدمت به مستضعفین و خارج کردن آنها از استضعاف است تا بتواند زمینه خدمت موثر برای نهادهای فرهنگی دیگر را نیز فراهم کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=79218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.