تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
4

پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در منطقه۲٠

  • کد خبر : 79041
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در منطقه۲٠
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۲٠ از اجرای برنامه های فرهنگی در راستای پاسداشت چهل و پنمجمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ رضا شنگی با اشاره به شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این راستا از سوی معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه، برنامه های متعدد فرهنگی در سراهای محلات، مدارس و مساجد تدارک دیده شده است.

🔺شنگی با تاکید بر ترویج پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی افزود: به همین مناسبت ضمن فضاسازی و آذین بندی فضاهای مذهبی و فرهنگی، پخش سرود های انقلابی در میادین اصلی، توزیع پرچم، غبار روبی مزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) تدارک دیده شده است.

🔺وی برگزاری نمایشگاه با موضوع دستاورد های انقلاب و بررسی جایگاه جمهوری اسلامی، محافل انس با قرآن و ادعیه خوانی به نیت شهدای انقلاب و امام راحل (ره)، مراسم یادبود و شب خاطره ویژه عموم شهروندان، نشست های تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، مسابقات ورزشی بهکاپ و بازی های بنری و فکری در مدارس و یکشنبه های ورزشی را از دیگر برنامه های این مناسب عنوان کرد.

🔺شنگی اظهار داشت: با توجه تقارن دهه فجر با سالروز مبعث رسول اکرم (ص)، برنامه های متنوع با عنوان «پیامبر مهربانی» همراه با برپائی ایستگاه های جشن و شادی و اهدای گل و شیرینی در محلات اجرا می شود.

🔺شهردار منطقه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بصورت مستقل در شهرری، گفت: برگزاری آیین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، برپایی راهپیمایی و استیج در روز ۲۲ بهمن با محوریت مساجد، بسیج و تشکل های مردمی از برنامه های پیش بینی شده ایام دهه فجر است.

🔺شنگی تعظیم و تکریم شعائر اسلامی از طریق پاسداشت ایام دهه فجر، ارتقاء همبستگی اجتماعی، ارتقاء آگاهی و بصیرت افزایی درباره توطئه های دشمنان و افزایش روحیه مقاومت و غرور ملی مبتنی بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را از اهداف این ویژه برنامه دانست.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=79041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.