تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
3

دسترسی تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری-شهید زین الدین به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 78923
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
دسترسی تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری-شهید زین الدین به بهره برداری رسید
اقتصاد کلان : شهردار منطقه 4 از بهره‌برداری دسترسی شمال به غرب تقاطع بزرگراه‌های شهیدان باقری- زین الدین همزمان با پویش رویداد امید و افتخار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده” با اشاره به بهره‌برداری از یک پروژه عمرانی در شمال شرق تهران، اعلام کرد: روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه مصادف با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری دسترسی تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری-شهید زین الدین به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه پروژه ها به منظور روانی ترافیک و کاهش تصادفات و تردد آسان برای شهروندان در شهر اجرایی می شود.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: نخستین تقاطع با بهره برداری از پل خیابان فرجام در آذرماه سال ۱۴۰۱ به سرانجام رسید؛ تقاطع بزرگراه شهید زین الدین به عنوان دومین تقاطع پرتقاضای ترافیکی در بزرگراه شهید باقری در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در طی۹ ماه به اتمام رسید.

کمالی زاده با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این پروژه شامل یک دستگاه پل جهتی به طول ۲۸۸ متر و عرض متوسط ۷٫۴ متر شامل ۱ خط عبوری و ۱ پیاده رو است. اجرای ۳۸۴ مترطول دیوار شیبراهه، اصلاح هندسی ۳۱۸ مترطول لوپ جنوب به غرب این تقاطع، احداث ۲۷۰ مترطول معبر و اجرای شبکه جمع آوری و آب‌های سطحی نیز از سایر اقدامات اجرایی در قالب این پروژه است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل دسترسی شمال به غرب این تقاطع، کاهش بار ترافیک بزرگراه شهید باقری، کاهش ۲ کیلومتر پیمایش اضافی و بالتبع کاهش زمان سفر را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=78923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.