تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

همزمان با شنبه امید و افتخار فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ افتتاح می شود

  • کد خبر : 78713
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
همزمان با شنبه امید و افتخار فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ افتتاح می شود
اقتصاد کلان : فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ روز شنبه ۱۴ بهمن ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، فاز نخست مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، مهرماه سال ۱۴۰۱ با ظرفیت پذیرش یک هزار و ۵۵۰ نفر با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و مدیران ارشد شهری و کشوری، افتتاح و به بهره برداری رسید و همان زمان آیین کلنگ زنی احداث فاز دوم این مجموعه نیز برگزار شد.

🔻پس از گذشت بیش از یک سال، فاز دوم این پروژه با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر آماده بهره برداری است تا پس از افتتاح فاز دوم این مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی، ظرفیت مجموعه تا حدود ۴ هزار نفر افزایش یابد به طوریکه شهرداری تهران با ۷ هزار و ۵۰۰ ظرفیت در ۹ مرکز یاورشهر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی پایتخت خواهد بود.

🔻به گفته دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، یکی از مدرن ترین و منظم ترین مراکز ماده ۱۶ به منظور جذب و نگهداری معتادین در کل کشور است که الگوی مداخله ای ۹ گام به صورت کاملا علمی در این مجموعه اجرا می شود.

🔻بر همین اساس، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه این مجموعه با حضور مدیران ارشد شهری و کشوری مورد بهره برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=78713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.