تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
5

جلوه گری جشنواره بزرگ ایران عزیز ما درمنطقه ۴

  • کد خبر : 78454
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
جلوه گری جشنواره بزرگ ایران عزیز ما درمنطقه ۴
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۴ از برپائی جشنواره بزرگ ایران عزیز ما با برپائی غرفه های متنوع صنایع دستی به مدت ۱۰ شب در بوستان الغدیر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با اشاره به برپائی جشنواره ایران عزیزما در این منطقه گفت: به همت اداره گردشگری منطقه ۴ جشنواره بزرگ ایران عزیزما از ۳۰ دی ماه جاری به مدت ۱۰ شب در بوستان الغدیر برگزار می شود.

کمالی زاده به جزئیات برپائی جشنواره پرداخت و گفت: جشنواره در ۳ بخش اجرا می شود که شامل برگزاری نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی، برگزاری نمایشگاه جشنواره بزرگ غذا و سفره اقوام و برنامه های شاد استیج خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ در تشریح بخش اول جشنواره یعنی نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی اظهار داشت: در این بخش نمایشگاه بزرگی با هدف معرفی آداب و سنن اقوام و نمایشگاه حمایت از صنایع دستی، مشاغل خانگی، تولیدات بانوان سرزمین کهن مان ایران برگزار می شود که از تمام استانهای کشور مشارکت خواهند داشت و از تولید کنندگان صنایع دستی و مشاغل خانگی دعوت به عمل می آید تا با معرفی کالا و هنر خود به رونق تولید و ایجاد اشتغال برای این عزیزان پرداخته شود .

وی سپس به بخش دوم جشنواره اشاره کرد و گفت : هدف از برگزاری بخش دوم جشنواره یعنی نمایشگاه جشنواره بزرگ غذا و سفره اقوام ، آشنایی شهروندان تهران با آداب و رسوم طبخ غذای سالم و غذاهای فراموش شده از سفره های ایرانی و همچنین آشنایی مردم با غذا های بومی در کشور می باشد که در کنار نمایشگاه از سیاه چادر های اقوام مختلف و طبخ انواع غذا و شیرینیهای محلی نیز استفاده خواهد شد و همچنین استفاده از غرفه های سوغات استانهای مختلف برای ارائه به شهروندان پیش بینی شده است .

برنامه های شاد استیج بخش سوم جشنواره است که کمالی زاده در توضیح آن گفت : سعی شده در کنار عرضه انواع صنایع دستی فضائی مفرح با حال و هوای شهرهای مختلف کشور عزیزمان برای شهروندان مهیا شود که در استیج، این شرایط فراهم شده و برنامه های متنوع موسیقی اقوام ، رقص اقوام ، شاهنامه خوانی ، جنگ کودک ، مسابقات و بازی های بومی ، محلی با اهدا جایزه ، جشنواره بادبادک ها ، جشنواره ماشین کنترلی و جشنواره لیگ سرگرمی بازی های رایانه ایی را برای شهروندان عزیز در نظرگرفته شده است.

کمالی زاده در پایان گفت : با امید به خدا و برنامه ریزی مناسب سعی می گردد تا با ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان عزیز موجبات استقبال هر چه بیشتر از جشنواره فراهم شود .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=78454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.