تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2

آمادگی کامل عوامل اجرایی و ماشین آلات منطقه ۳ در پی بارش های فصلی

  • کد خبر : 78223
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
آمادگی کامل عوامل اجرایی و ماشین آلات منطقه ۳ در پی بارش های فصلی
اقتصاد کلان : از ساعات اولیه بامداد روز گذشته، عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ششگانه منطقه ۳ با انواع ماشین آلات سبک و سنگین در آماده باش کامل هستند و درخصوص تسهیل در تردد شهروندان و روان سازی ترافیک معابر اصلی و فرعی فعالیت می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست در این زمینه اظهار داشت: اقدامات و هماهنگی های لازم درخصوص استقرار کارگران، ماشین آلات و تجهیزات، بررسی وضعیت کانال ها و مسیل ها، لایروبی و کنترل انهار روباز و روبسته و در نهایت تخلیه حوضچه های زباله گیر انجام شده است تا در بارش نزولات آسمانی، انشالله مشکلی در معابر و بزرگراه ها نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: با آغاز بارش باران، عوامل حوزه خدمات شهری و عوامل ۱۳۷ در نقاط مختلف و با تجهیزات کامل، به حالت آماده باش هستند.

سیگارودی افزود: همچنین با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص بارش برف در اواسط هفته جاری، مخازن شن موجود در معابر و حاشیه بزرگراه ها در فواصل معینی شارژ می شوند تا شهروندان در مواقع اضطراری به منظور جلوگیری از یخبندان استفاده نمایند همچنین عوامل اجرایی سایت های برف روبی و ماشین آلات سنگین و سبک موجود در آنها به حالت آماده باش درآمده اند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ گفت: عوامل اجرایی اداره فضای سبز این منطقه نیز با تجهیزات موردنیاز محل های از پیش تعیین شده مستقر شده اند .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=78223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.