تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024
5

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

  • کد خبر : 77967
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان
اقتصاد کلان : مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، از روند پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام این شرکت و توانمندی ها و محصولات این مجموعه بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، از روند پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام این شرکت و توانمندی ها و محصولات این مجموعه بازدید بعمل آورد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار از پویایی و جوانگرایی و پر تلاش بودن نیروی انسانی در این مجموعه ابراز خرسندی کرد و محصولات تولیدی این شرکت را یکی از با کیفیت ترین محصولات در بین شرکت های گروه دانست. وی همچنین گفت: تمام اراده این هلدینگ بر توسعه منطقی خواهد بود و شرکت ها می بایست بر مدیریت هزینه تمام شده، افزایش سود عملیاتی و تمرکز بر توسعه سهم بازار اهتمام ویژه داشته باشند.

مهدی مسکنی همچنین با اشاره به موضوع انتصابات، افزود: مسأله انتصاب همواره از دغدغه مجموعه های تحت پوشش صندوق می باشدو در این صنعت برکت زیادی وجود دارد و می بایست بخشی از محصولات تولیدی در این راه عرضه شود و این مهم قطعا سبب افزایش بهره وری خواهد شد. وی حمایت و ارج نهادن به زحمات نیروی انسانی را منشأ برکت در این صنعت برشمرد.

عبدالله کاشانی زاده مدیرعامل شرکت پگاه اصفهان نیز ضمن خوش آمد گویی، گفت: شرکت پگاه اصفهان در برنامه بلندمدت خود بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری شرکت صنایع شیر ایران شامل بازچرخانی آب و پالایشگاه آب پنیر را در دست اقدام دارد. وی همچنین از حمایت ها و ارائه طریق های مدیرعامل صندوق بازنشستگی قدردانی نمود.

شهنام قائم مقام شرکت پگاه اصفهان نیز ضمن ارائه عملکرد ۹ ماهه این شرکت به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه ها و افق پیش روی این شرکت پرداخت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=77967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.