تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
5

آماده باش ۲۴ ساعته گشت های حامی شهر

  • کد خبر : 77983
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
آماده باش ۲۴ ساعته گشت های حامی شهر
اقتصاد کلان : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش چشمگیر دما طی چند روز آینده و بارش نزولات الهی، گشت های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر این سازمان ۲۴ ساعته به صورت آماده باش هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این خصوص تاکید کرد:همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی کرده بودیم ۴۰ گشت فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران در حال گشت زنی و تردد هستند تا افراد آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها، بی خانمان ها، درراه ماندگان و … را به مددسراهای پایتخت انتقال دهند.

🔻وی افزود: ۲۰ مددسرا با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر در پایتخت در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی هستند و همچنین ۲۰ مددسرای سیار فصلی نیز در میادین اصلی و ترمینال های کلانشهر تهران مستقر شده اند تا به مددجویان خدمت رسانی کنند. همچنین ۲۲ موتورسیکلت حامی شهر نیز در حال رصد معابر در سطح مناطق ۲۲ گانه هستند.

🔻احمدی صدر در پایان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند تا گشت های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر بلافاصله به محل اعزام شده و نسبت به انتقال این افراد به مددسراها(گرمخانه ها) اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=77983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.