تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1

بهسازی معابر به متراژ بیش از ۲۳۸ هزار مترمربع در ده ماهه اول سال

  • کد خبر : 77488
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
بهسازی معابر به متراژ بیش از ۲۳۸ هزار مترمربع در ده ماهه اول سال
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۱۱ از اجرای بیش از ۳۷ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه، طی ده ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات عمرانی این منطقه در حوزه بهسازی و مرمت معابر سواره‌رو اعلام کرد: با توجه به اجرای طرح تحولی بیست‌گانه و اهتمام به مرمت و بهسازی آسفالت معابر سطح شهر، عملیات آسفالت‌ریزی، تراش و روکش آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری و مرمت معابر به طور مستمر در این منطقه در حال انجام است و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۷ هزار تن آسفالت در بیش از ۲۳۸ هزار مترمربع از معابر این منطقه به کار رفته است.

موسوی از بازدید مستمر معابر این منطقه برای بررسی ضرورت بهسازی آنها خبر داد و افزود: این بازدیدهای مستمر در همه معابر اصلی و فرعی منطقه انجام می‌شود و با توجه به ارزیابی کارشناسان نواحی، درخواست شهروندان و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری، مرمت و روکش آسفالت آنها به طور روزانه صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: ما از ابتدای سال تاکنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت‌ریزی، روکش و لکه‌گیری را انجام داده‌ایم که بر اساس تعهدات مقرر از ابتدای سال ۱۴۰۲، ۳۷۳۸۶ تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر منطقه اجرا شده است و در پی این برنامه‌ریزی این مقدار تا پایان سال به ۴۰ هزارتن خواهد رسید.

در سال جاری ۳۷۳۸۶ تن آسفالت به اجرا درآمده است که از این مقدار ۱۴۸۶۲ تن آن صرف لکه‌گیری و روکش دستی و ۲۲۵۲۴ تن آن نیز صرف تراش و روکش مکانیزه شده است. این اقدام همه معابر اصلی و فرعی را نیز دربر گرفته است.

به گفته موسوی، این اقدام شامل همه معابر اصلی و فرعی منطقه شده که مهم‌ترین آنها خیابان‌های امام خمینی (ره)، شیخ محمدی، شوش،‌ وحدت اسلامی، فروزش، مدرس، شکوفه، ایروانی، رنجبر، انصافی‌مقدم، آراکلیان، استاد بهزاد، فلسطین، خورک، رجعتی، دامپزشکی، تشکری موحد، چنگیزی، محمدبیگ، بوستان سعدی، مهدیزاده، رازی، کمالی، اناری تفت و اسکندری است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=77488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.