تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5

نشست هم اندیشی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیران تملیکی برگزار شد

  • کد خبر : 77424
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
نشست هم اندیشی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیران تملیکی برگزار شد
اقتصاد کلان : در دومین روز سفر اعضای کارگروه نظارتی پایش سازمان به استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه‌ای در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی با حضور علی افراشته مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حمید نادریان دادستان مرکز استان، سید حمزه لقمانی مدیر کل تعزیرات، سید مسلم حسینیان مدیر کل استاندارد، عبدالکریم بیاتی مدیر کل گمرک، حسین بهمنی جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و نماینده معاونت غذا و دارو استان حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در این جلسه نظام دوست نماینده کارگروه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان با اشاره به رویکرد جدید این سازمان طبق برنامه تحولی، به دستورالعمل مدون شده بازرسی و بررسی‌های میدانی جامع در تمامی ابعاد از ادارات استانی پرداخت و اظهارداشت: نحوه چگونگی همکاری و تعامل ادارات کل با دستگاه‌ها و سایر ابعاد موضوعات در فصل جدید سازمان بررسی و ارزیابی می شود.

افراشته مدیر کل اموال تملیکی استان با اشاره به موضوع واگذاری احشام از سوی دستگاه کاشف به اموال تملیکی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک سال و ۸ ماه در این زمینه و سایر کالاها همکاری کردیم. طبق ابلاغیه جدید ستاد سازمان ادامه همکاری در این زمینه و همچنین کالاهای مشابه از جمله چوب زغال، چوب، مکمل‌های دارویی و سایر اقلام وجود ندارد و امکان نگهداری و تعیین تکلیف آنها را نداریم.

وی در مورد موضوع حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: یکی از تکالیف جدید سازمان که بر عهده استان‌ها گذاشته است عرضه و حراج لوازم خانگی در حراج خرده فروشی است در این زمینه جزو ۱۰ استان برتر هستیم و عملکرد مناسبی ثبت شده است.

در این جلسه مسائلی مربوط به نحوه امحای کالا، وضعیت نیروی انسانی و ساختمان اداری، انبار جدید تملیکی خریداری شده و موضوعاتی در رابطه با اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی اموال تملک شده، اموال رسوبی و متروکه، شیوه استرداد و اعاده کالا تبادل نظر و اظهاراتی از سوی مسئولان امر بیان شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=77424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.