تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2

مسقف سازی پایانه افق در محله حکیمیه

  • کد خبر : 77290
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
مسقف سازی پایانه افق در محله حکیمیه
اقتصاد کلان : شهردار منطقه چهار گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به شهر و شهروندان و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می‌شود ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در اختیار شهروندان این منطقه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر گفت: یکی از این هشت پروژه اولویت دار که با تلاش همکاران ساعی و با هدف گسترش آبادانی این منطقه در دستور کار قرار دارد، مسقف سازی پایانه افق در محله حکیمیه این منطقه است .

وی ادامه داد: مسقف شدن پايانه مذکور در جهت توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل همگاني، ارتقاي سطح رضايت شهروندان، تسهيل در عبور و مرور و استفاده از ناوگان اتوبوسراني شمال شرق تهران درمرحله اتمام فونداسيون بتني است.

شهردار منطقه چهار افزود: در ادامه این عملیات در روزهاي آینده پايه هاي فلزي و سقف در محل پايانه نصب خواهد شد و درحال حاضر بيش از٦٠ درصد پيشرفت فيزيكي در این پروژه صورت گرفته است.

کمالی زاده در پایان گفت: ما به عنوان نماینده شهروندان، همواره برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر برای مردم گام برخواهیم داشت و معتقد هستیم که این شهر از آن خود این مردم است و رسیدن آنها به مطالبات به حقشان از اولویت ها به شمار می رود و مدیریت شهری منطقه ۴ در این راه مجدانه به پیش خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=77290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.