تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2

ثبت بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی در سامانه مددکار شهر

  • کد خبر : 76916
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
ثبت بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی در سامانه مددکار شهر
اقتصاد کلان : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سامانه مددکار شهر در تمامی مددسراهای پایتخت راه اندازی شده است، گفت: در ماه های اخیر شاهد راه اندازی سامانه مددکار شهر بودیم که تاکنون برای بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب، تشکیل پرونده صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر بیان کرد: در این سامانه اطلاعات تمامی مراجعه کنندکان به ۲۰ مددسرای شهر تهران ثبت می‌شود و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط (آنلاین) قابل رصد است.

🔻وی ادامه داد: از جمله اهداف سامانه مددکار شهر، شفافیت در نحوه فعالیت های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه ای ظرفیت مددسراها، ثبت روند و میزان خدمات قابل ارائه به مددجویان است.

🔻احمدی صدر افزود: این افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی شامل بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندگان، گمشدگان و مپاردی از این دست هستند.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: از سوی معاونت حمایت های این سازمان روند پایش اطلاعات این افراد آسیب دیده در حال انجام است تا روند خارج شدن این افراد از چرخه آسیب صورت گیرد.

🔻احمدی صدر با اشاره به اینکه این طرح به همت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا درآمده و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت به تمامی مددکاران مددسراها آموزش های لازم ارائه شده است، خاطر نشان کرد: هم اکنون تمامی زیر ساخت‌های طرح مددکار شهر در تمامی مددسراها فراهم شده و اجرای این طرح توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی مورد استقبال اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته که این حمایت ها اهمیت بالای موضوع را نشان می‌دهد.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: در نظر داریم این خدمات برخط را توسعه دهیم به طوریکه گشت‌های حامی شهر نیز از این طریق خدمات‌ لازم را ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=76916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.