تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4
در همایش کیفیت و مشتری مداری صورت گرفت

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

  • کد خبر : 74222
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
اقتصاد کلان : چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره‌ وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.

گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیت‌های مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایت‌بندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=74222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.