تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

بابک ‌نیا مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند شد

  • کد خبر : 67517
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
اقتصاد کلان : با تصمیم اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، ابراهیم بابک ‌نیا، مدیرعامل جدید این شرکت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند، مراسم معارفه بابک ‌نیا صبح امروز با حضور دکتر خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند، و جمعی از معاونان و مدیران شرکت و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل پتروشیمی شازند در سخنانی با تاکید بر حمایت از پرسنل شاغل در شرکت گفت: متاسفانه در گذشته بنا به دلایلی، تعامل سازنده‌ای میان شرکت پتروشیمی شازند و شرکت تعاونی برقرار نبود، ولی خوشبختانه امروز شاهد افزایش تعامل و همدلی میان این دو شرکت هستیم و از مدیرعامل جدید و سایر اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی این انتظار می رود که با رویکردی مثبت و تعاملی در راستای رشد و تعالی و حفظ منافع سازمانی، پرسنلی و سهامداران شرکت تعاونی که بخش عمده و‌ آن از بدنه کارگری شرکت می باشند، حمایت و تلاش مضاعف نمایند.

خلیلی نیا خاطر نشان ساخت: خوشبختانه ایده‌های بسیار خوبی از سوی اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان طرح گردیده است که این ایده ها و طرح های پیشنهادی مورد حمایت شرکت پتروشیمی شازند نیز قرار خواهد گرفت و بسیاری از فعالیت های سازمانی نظیر تامین پالت های مورد نیاز مجتمع را می توان به تعاونی واگذار کرد. همچنین شرکت تعاونی می تواند خارج از این مجموعه و با حضور در بازارهای هدف موجبات ایجاد درآمدزایی بیشتر را فراهم نمایند و سبب رشد بیشتر تعاونی شوند.

مدیرعامل در پایان ضمن تشکر از زحمات پرویز حیدری مدیرعامل سابق شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، برای بابک نیا مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه بابک ‌نیا، مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر خلیلی نیا و اعضای هیات مدیره این شرکت در سخنان کوتاهی گفت: شرکت تعاونی کارکنان می‌تواند به عنوان بازویی توانمند در جهت اعتلای هر چه بیشتر شرکت پتروشیمی شازند اقدامات موثری را انجام دهد و هدف ما حمایت از سهامداران شرکت تعاونی می‌باشد و امیدوارم با مجموعه پتروشیمی شازند و دکتر خلیلی نیا بیش از گذشته تعامل و همکاری های موثری داشته باشیم.

در پایان مراسم حکم انتصاب بابک نیا از سوی محمد خدادادی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=67517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.